آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

آیا شهید حسن عشوری همان محمد در سریال گاندو است؟

  • کد خبر: ۱۸۱۶۳۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
  • ۱
آیا شهید حسن عشوری همان محمد در سریال گاندو است؟
همزمان با پایان فصل دوم مجموعه تلویزیونی گاندو، محمد نقش اول این سریال به شهادت رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از پخش قسمت آخر سریال گاندو که این روز‌ها تکرار آن از رسانه ملی و شبکه‌ آی فیلم پخش می‌شود و به شهادت رسیدن محمد در انتهای این سریال، بسیاری به دنبال محمد واقعی سریال گاندو هستند.

حالا برخی از کاربران فضای مجازی می‌گویند حسن عشوری محمد گاندو است. شهید محمد حسن عشوری یکی از شهدای امنیت کشور است که خرداد ۹۶ در درگیری با گروه‌های تکفیری در چابهار به شهادت رسید.

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏آقا محمد سریال گاندو فقط یه بازیگر بود. بیاید از حسن آقا عشوری براتون بگم که خواهرش میگه تا روز شهادتش ما نمیدونستیم کجا کار میکنه، وقتی فهمیدیم که خبر شهادتش اومد.

شهید حسن عشوری از شهدای امنیت کشور است که با جان‌نثاری و مبارزه خود در برابر تکفیری‌هایی که چنگ به قلب اسلام ناب محمدی (ع) زده بودند، بار دیگر ارزش‌های والای انسانی را به تصویر کشید.

۲۴ خرداد سال ۱۳۹۶ برای مردم گیلان یادآور روزی است که این شهید والامقام با زبان روزه به دست شقی‌ترین مخالفان اسلام به آرزوی همیشگی خود رسید. پدر شهید عشوری از جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی است.

تصویری از شهید حسن عشوری

آیا شهید حسن عشوری همان محمد در سریال گاندو است؟

منبع: تابناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
0
آیا اطلاعی داریم از پست این شهید، سازمان و حوزه ای که در آن کار می کرد؟
محمد "گاندو" مشخصا کارمند اداره ضد جاسوسی اطلاعات سپاه است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->